.:bojkotta engelsk studielitteratur!

tar en paus från mitt pluggande med hög musik och en stooor kopp med chai te för att samla tankarna lite.
jag blir GALEN på min bok snart.. studielitteratur på svår engelska tycker jag inte borde finnas. men jag kämpar på och jobbar på det, jag SKA klara det. sen får vi se hur det går helt enkelt. svårt är det, de är en sak som är klar iaf.

annars har jag varit ledig från skolan idag men pluggade hemma imorse, har gjort klart en inlämnings uppgift, eller jag tror att den är klar iaf. läste lite inför föreläsningen imorn också.
vid 12 tiden for jag till sandy för lite slingor i barret, oj så fint de bidde. tuusen tack pinglan.
efter frisörandet tog vi oss ned på staden och jag pratade med chefen och jag ska få jobba varannan lördag, känns bra och dessutom har jag ju lite tider på badet så de ska nog rulla på rätt bra de där.
efter staden var det till att plocka upp frida och åka till friskis och träna lite 20 min på crosstrainings maskinen och 5min kutandes på bandet, mycket bra. efter det hämtade jag mammsen på jobbet och vi storhandlade. åkte till jolar kleniken och tod tbe spruta, de kändes ju inte alls. tur de för jag var lite skraj. sen hem nu sitter jag med mitt pluggande och får snart på riktigt damp! galen på boken, funderar allvarligt på att elda upp skiten. så lack är jag. men vill man så går det, så är det bara och jag ska klara det här. vi börjar faktiskt komma in på lite interessanta ämnen nu och om jag läser på till föreläsningen imorn så blir det nog riktigt kul i skolan.
helgen är planerad till viss del. det blir mys med min pokko. sen blir det födelsedagsfirande av katrin och ninna som fyller år, dock är inte ninna där men vi ska fira henne ändå.
sen blir det nog en del pluggande också och sen bara ha de gott. det blir en bra helg det här.

ha de gott
/E.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hehe, tack o tack!! Har du en blogg?! HÄR ska följas!! :D

2010-09-02 @ 22:00:47
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Anna

Det där med att elda upp boekn har jag varit med om TUSEN gånger, tro mig att det är värt all möda i världen när det är över. Och det kommer gå galant! Man behöver itne förstå ordagrant vad som står i böckerna, och om du slår upp varannat ord på tyda.se så be it. Det ordnar sig och du har ju som du skrev vänner omkring dig som alltid kan ge en hjälpande hand. Finns här om du bheöver hjälp även om det kan bli lite svårt när man är så pass långt bort.... hihi



Det kommer gå super för dig, puss på dig sötnos!

2010-09-04 @ 18:18:59
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0