.:canon.kanon.kul

Ja helgen lider mot sitt slut, de är helt galet, tiden går så sjukt fort. men de är bra ibland, för jag längtar mega mega mycket till nästa helg då är det fullt upp och fullt.ös.medvetslös!
nu har jag suttit med mitt plugg ett tag, känns som att jag är klar men borde kolla mer på det, läsa lite och gå igenom nästa uppgift, men de får bli efter en liten periodpaus.
igår hämtade jag ju min kamera på elis... nice nice nice är vad den är, jag övergillar den redan! massa bilder tagna och massa mer ska det bli. funderar på att beställa en extern hårdisk på samma ställe som kameran för de var ju fraktfritt och gick riktigt fort så?!
Igår la jag och henrik kräftburar, hahaha vilken prövning att göra det tillsammans, jag har aldrig gjort det förr. haha tror allt att min man blev lite smått irriterad när jag inte gjorde som han sa. jaa roligt var det och jag lärde mig massa nytt..
vi plockade svamp igår också, fick ihop massor. gott. på kvällen åts det kräftor.
pratade med anna l. på msn nyss eller jag gör det faktiskt fortfarande, riktigt trevligt. hon är saknad här hemma. men snart kommer hon hem, då fattas nara ninna så är vi kompletta igen. de gillas!
ska fin slipa lite på min GX4 nu. så jag går godkänt av fröken.

men först lite bilder..





fint.ska.de.va! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0