.:

Nu känns de mycket bättre, är nästan helt klar med skolarbetet, bara diskussions frågorna kvar och dem fixar jag ikväller. nu laddar jag för bio.
dagen började förövrigt hur bra som helst, fick frukost på sängen av min kärlek!
for in till norrtälje och lämnade honom :( nu har jag pluggat och stoppat ner klockorna i min super-duper-fina-klock-låda som Henrik gjort till mig, han är för underbar. jag blev kalasglad. har helatiden tänkt göra en egen men denna, den blev grym och mycket bättre än den jag tänkt göra!
här bjuds en bild bomb..









TACK Henrik för finaste lådan till mina klockor, du är BÄST <3
/E.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, varför blir jag inte förvånad när ni står på flygfyren och väljer godis? :) Saknar er alla!

2010-09-23 @ 02:22:14
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0