.:


dagen har varit kalas, träffat callelina, frida och kenny.. jobbat, jaa vad mer, kollat tv.
ätit yoghurt med kanel och flingor.. GOTT
imorgon är det fredag igen, veckorna går så fort så jag hänger inte riktigt med i svängarna. skola imorn igen.
sen är det dansilidansdans. ska bli gott och svänga mina lurviga till fett bra musik!

natten till idag fick jag sova på henriks bröst. oh jag gillar det så oerhört mycket. inatt får jag inte göra det, ska sova ensam i min stora säng. jag vill inte det. jag vill sova med min henrik. längtar tills på lördag då jag får träffa honom igen. saknaden är enorm.

kommer kanske lite bilder senare om jag orkar.
hej/E.

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: jag har ju sagt det hela tiden, jag kommer komma hem. Du behöver inte oroa dig :) Jag har inte bokat något än, men det kommer garanterat bli innan julafton iaf. Så juldagen kan du skriva upp att jag svänger mina lurviga på mobergs dansgolv :)

2010-09-24 @ 10:39:00
URL: http://antzi.blogg.se/
Postat av: Kenny

Du orkar!:P opp med bilder, så jag har något skoj att glo på!:D

Tänkte på det vi sa idag, du vet att allting löser sig! Det kommer gå bra :D puss puss/ Din Kenny

2010-09-24 @ 18:37:54
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0