.:helg

Yeeees det är fredag igen, det betyder ju helg. dock känns det inte som det, vet inte riktigt varför. men men.
var iaf på föreläsning idag och det lönade sig verklige att jag hade läst igenom det som skulle.
ida var på föreläsningen idag så de kändes inte så ensamt. skönt. en riktigt trevlig prick de där.
efter föreläsningen så var de raka vägen till bokhandeln för att införskaffa en av böckerna som jag inte lyckats få tag i, inte allt för dyr, fick den för 400kr så de var väl okej med tanke på att jag får låna all annan kurslitteratur utom en bok till, den på engelska. så tusan så den ska brinna efter denna kurs. om jag klarar allt, men de hoppar jag på.
Hem till norrtälje för att träna, upp på friskis och träffar på therese h. som jag inte sätt på hur länge som helt. kalas trevligt så de var träning och prat i ett, en riktigt bra kombi. efter 30minuters konditions träning körde jag lite styrka, tre maskiner, för armar. sen ned till badet, pratade lite med denise om skolsim, sen ned i badet själv. drog några längder och körde lite som jag brukade göra när jag en gång i tiden simmade och shiit så jobbigt det är att simma egentligen, man känner ju inte av hur svettig man blir. hade pulsklockan på och fick upp pulsen i 172 gott jobbat elin. efter träning och dusch plockade jag upp mitt hjärta henrik. sen ut mot landet för lite surfing, men de regnade så henrik la de på hyllan, jag som ville fotografera, men de får bli en annan gång het enkelt. nu sitter jag här och han är ute och är ute och springer. sen blir det mys för hela slanten.
imorgon väntar mys med mina flickor! jag gillart..
och idag är det heller ingen vanlig dag.. de är NINNA och KATRINS födelsedag.. wiiii GRATTIS pinglor <3
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0