.:helgmys

klockan är 13.15 och jag har hunnit massor, känns det som iaf.
vaknade i järsö tillsammans med H. underbart. for in till staden för att träna, tänkte att jag skulle testa att springa 2km på tid inför polistesterna, vet inte riktigt om de som jag sprang idag var bra, men jag vet att jag klarar det. idag tog jag ändå inte ut mig helt så. målet är ju att man ska spy när man sprungit klart, då springer jag nog på några min bara. hahahah. gott att man är självgod. efter träningen for jag hem. har städat min bil. så fin den bidde, tog även bort kontrollmärket där bak så nu är den frän min bil. lyckades ha sönder en nagel också. haha
fixat och donat lite hemma och klockan är som sagt bara 13. massor av tid på dagen kvar.

igårmorse var de träning kl 6.45 tillsammans med mamma de var spining som gällde, sen for jag och jossan till skolan. föreläsning och sen for jag hem, satte mig på landkrabban och fikade och pluggade fick massa gjort, ska renskriva det sen så kanske man slipper sundaystudies. efter det for jag hem tillsammans med henrik. de bidde fredagsmys för heeela slanten, god mat, godispåse, idol och massa mys. underbart!
och en tjej minnah min kusins polare var med på idol, coooowlt, hon fick ju vara med mycket i tv och hon gick vidare, grymt, men hon är ju grym så de var helt rätt. nu ska de bli ännu roligare att följa jue.

kvällen ska tillbringas tillsammans med mina pinglor hemma hos emelie. mys.
/E.


Kommentarer
Postat av: Izabella

Sv: Hej! Jag har en Pentax sen tidigare, som dessa passar på!! Antar att det står så här på din "lins" också fast möjligen med andra siffror & namn " SMC PENTAX-DA 1:3.5-5.6 18-55MM AL och sen är det en symbol & därefter står det 52/58.. på min pentax står det alltså 52! Kolla det :)

2010-09-11 @ 13:33:53
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Izabella

meh.. konstigt! JA det var ju synd! ;)

2010-09-11 @ 13:43:23
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Izabella

Absolut, du är välkomen! Vi kör på den iden.. ta med kameran!!

2010-09-11 @ 14:33:05
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0