.:kriminologi

Innan jag stänger mina ögon för idag ska jag allt berätta.
jag fick idag veta att jag läser en av de svåraste kurserna på universitetet, sen om de stämmer är en annan femma men de känns som det, de är många svåra ord men jag hoppas på att komma in i det snart!
Har varit på två fördeläsningar och de har varit helt okej, men tror dem hade varit bättre om jag lästpå innan. så tills på fredagens föreläsning blir det till att läsa på!
Böckerna är svåra också och den som är på engelska ska vi inte prata om.. svår engelska enligt mig. tur jag har vänner som kan och de bästa en blivande engelsklärare :D

Så allt rullar på, lite uppförsbacke måste jag säga att de är men de går bra ändå.

Ja vad mer. lekte en sväng med Sajber Jossan idag också, i hennes lilla lya, mys som alltid!
Vi var på universitetet tillsammans idag, de var välkommst dag för alla nya studenter så de bjöds på vurre och godis och festis och man fick massa annan info, men vad är de vi säger Jossan "GRATIS är gott och de var de ju".. lyckades kleta ner jackan med senap också, men nu är den också tvättad och fin.

Jag har hittat en "sparkdräckt" för vuxna som jag vill köpa.
Jag har fått beröm för skolsimmet, att jag var bra på att hålla i det!
Jag har fått lite extra jobb tider på badet.
Jag har idag varit ute och sprungit och mer ska det bli.
Jag saknar HENJIK massor.. och får inte träffa honom först på fredag.
Jag saknar Anna och Ninna som är lång ifrån mig men jag har hört att de går bra för er!
Jag vill massa mer... men de tar vi en annan gång!

juste Jag VILL veta vad det var för snyggt Frida såg på gymmet idag.. jag var ju inte där så. men är det han jag tror kanske.. thihih ;P

Nej mina ögon är oerhört tunga nu!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0