.:plugga.plugga.plugga

jaa de är just det som jag gjort sen jag kom hem idag kl14,pluggat. har iof hängt på lite andra sidor på internet, haft matuppehåll, pratat på msn och i telefonen samt skickat sms (och varit på toaletten såklart).. så har inte pluggat konstant, de hade ändå inte gått..
har inlämningsuppgiften tills imorn klar. ska läsa lite och notera lite inför nästa GX och inför tentan om två veckor. känner redan lite stress över tentan, shit tänk om jag inte klarar den.. då kan man ju skriva om den iof men huuuur kul är det?
inte kul alls skulle jag säga.
är trött, ska dyka ned i sängen.. imorgon väntar skola, först lunch med Iida sen gx = inlämning och diskussion.
god natt /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0