.:söndag

Jappsi helgen lider mot sitt slut. helgerna går allt för fort, man hinner som inte med längre.
men en ny vecka väntar, en nya vecka och nya äventyr.
i veckan ska jag dra ut en tand till, AJ men det ska nog gå vägen, denna gången har jag inget moralisktstöd med, men jag klara det ändå. sen blir det lite jobb på badet. massa plugg. en gruppeximination. träna. träffa henrik. träffa tina. och såklart alla mina andra flickor. och massa annat ska också hinnas med.

(fick precis sms av jossan att hon sitter och lyssnar på lotta engberg. hon har blivit skadad av mig YEEEEES, men man blir ju som man umgås så)

kvällen igår hos katrin var som sagt riktigt mysig. startade denna söndag med att sova ut, vaknade av att jonte ringde och väckte mig och sen ringde jag till henrik och sen till luran. en super god frukost och nu snart ska jag klä på mig träningskläderna och bege mig in till norrtälje. träna med luran och sen blir de tetime hos sofia med henne och maria. me like. sen blir det hem och plugga kvällen/natten lång. imorgon är det som sagt tandutdrag och jobb som väntar. efter jobbet ska jag till sthlm hem till henrik. som jag längtar!

ha en braig dag, det ska jag ha. /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0