.:tack.för.maten.den.var.god.mitt.på.bordet.stod.en.ko.kon.hette....

jaaaaaaaaawiii joohooo... ÄNTLIGEN är min inlämningsuppgift KLAR.. de känns gott.. nu njuter jag bara. sista dagen i skolan imorn för denna vecka. uppgiften är klar, Bruce spelas högt och jag har fått kallelse till polisen för svenska prov, NERVÖS. men de ska allt gå vägen. snart är det helg, det väntar massa skojiga saker. jag har gjort cupcake. älskar min nya klocka och mina fina naglar som jag fixade igår. LYX. det enda som behöv nu är att jag blir godkänd på min andra inlämningsuppgift som jag får tillbaka imorn och att mitt hals onda går över så kommer det bli tipptopp det här!

BILDBOMB
Först lite bilder från mitt och carrans hemma mys, sen täbban och sen CUPCAKES!












yammiie dem var riktigt goda. och imorgon ska Iida få en i skolan också!
och MINNAH gick vidare i idol. jag röstade på henne. hon är fett med grym, jag tror på henne!
sängen väntar, god natt/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0