.:tussilagooos

Jaa idag såg jag massor med tussilagos och blåsippor. blev kalas glad och man känner att det är VÅR på riktigt. solen skiner ute men de blåser så lite kallt är de. men de hindrar inte mig från att om någon timme sådär kila ut på en löprunda. fint ska de vara!

jaa de har hänt massor sen jag skrev sist. kollade precis igenom alla mina bilder i min kamera. och om inte datorn muppar sig som jag tror de kommer göra så kanske jag kan lägga upp några bilder.

igår var det iaf bada.tunna.kalas.mys hos kikkis. jag carran och frida for dit och tror vi satt i tunnan i ca 3h ska de vara så ska det. trevligt sällskap och lite vin på det, kan ju inte bli bättre! :D

det rullar på i skolan. tränar på som vanligt och lite till! :D
klarade min metod tenta, wiii är superglad för de. det var den största tentan en rapport på 25 sidor så skulle inte vara så kul att skriva om den. väntar bara på mitt tentasvar på genustenta men men får nog de svaret imorn. hoppas jag iaf.

har varit på 24år kalas hos emelie också. förra helgen och de var mycket trevligt spelade spel och skaka rumpa!
kalas hos moster också.
tina är hemma för ett tag så har träffat henne, myst med henne, hon bjukka på middag. nomnomnom. fick ett par skor av na också <3 kärlek.

allt rullar på. tiden räcker inte riktigt till och min kärlek har massor i skolan och hinner inte riktigt med allt så de blir lite tid att ses :( de är tråkigt längtar efter honom. ser verkligen fram emot den dagen när vi bor tillsammans. de skulle vara en sådan LYX. längtar iaf till sommaren, då kommer han iaf att bo 30 minuter ifrån mig, i samma kommun så vi kommer kunna ses MASSOR. förra sommaren var grym. denna kommer bli ännu mer grym jag vet det. <3

veckan som kommer är de plugg som gäller. de är träning. skola och henrik. på lördag ska jag och Sandy till globen och kolla på JEFF DUNHAM ska skratta så tårarna sprutar <3 lööövly.

söndagsturerna på jobbet har dem typ slutat med vilket betyder att jag är ledig varje söndag. fast ändå ringer chefen till mig och vill att jag ska plocka bröd på flygis på söndagar så var där idag och plockade, de tog ca en timme. de känns som att jag vill jobba ordentligt eller inte alls. gillar inte att de bara handlar om en timme på söndagen de blir så hattigt och man låser ändå upp sig. ska snacka med chiiifen om de där.

min nya idol heter Conuting crows. hans röst är grym. och musiken är mycket mycket BRA riktig elin musik.

nu ska jag plugga. sen träning och sen leeeedig söndag!
ska också hålla tummarna för henrik. han tävlar idag kl 13.45 4km hejaheja. han kommer äga!
nästa helg är de SM i uppsala. ska se! <3


/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0