.:målgång

trodde tammetusan ALDRIG att jag skulle bli klar med hemtentan. nu är den klar och ska bara skickas in. och TACK jossan för att du hjälpte mig att läsa igenom och leka fröken och rätta. bra så du också får öva på de du ska bli. gott!
känns riktigt skönt att den är KLAR nu ska jag bara förbereda min inför seminariet imorgon sen är de helg. påriktigt. inget pluggande. ska så klart jobba men förutom de. de blir utflykt till sthlm med heeela familjen.
var med om en OLYCKA idag. alltså jag dog nästan. hahahahaa de låter as muppigt men skulle öppna bildörren och "slinter" på handtaget och negeljäveln GÅR AV och långt ner också, de bara pulsera i fingret och blod kom de. skrivre som en kratta nu för de var såklart pekfringret. så kan inte peta näsan nu heller. hahaha skämtochsido. AJ!
Alltså kolla på bilden så ser ni skillnaden mot fuckyoufingret som är helt.
nu blir de mys med kärleken på järsö gård.
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0