.:rullar

jaa men visst, allt är som det ska, de går som sagt bra nu.
skolan är rolig, roliga föreläsningar och om man bortser från de miiiiils långa artiklarna jag ska läsa och allt på engelska så går de bara bra! ska till och med bli kul att skriva ett "paper" som är tentan, blir säkert svårt men blir nog kalas.
träningen går bra, det är roligt och jag vill träna MER!
har fått sommarjobb också, på Pågen såklart, chefen sa att jag fick jobba så mycket jag ville i sommar, känns gott. ger pengar, då kan jag spara spara spara så jag kan resa resa resa och se världen! LÄNGTAR!
henrik min familj och mina vänner är de BÄST! allt känns BRA, inget att klaga på, jag har lite träningsverk, som de ska vara!
vad finns det mer att säga?! vet inte riktigt som sagt, de står stilla, idetorka för tillfället.
simma lungt!

nästa vecka kommer tentareslutatet i hemtentan i kriminalpoltik, hoppas de går vägen annars är jag kokt i baaajs!

HATAR BLOGG.SE, fungerar inte att lägga upp bilder... gaaaaaaah ARG!
/E.


Kommentarer
Postat av: d

hej snuttan! laser din blogg varje gng jag har tillgang till datorn :) hoppas allt ar bra? saknar dig. puss

2011-02-07 @ 09:03:27
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0