.:snö var det här

jajjemensan snö snö snö massor av snö och de är bara till att gilla läget. jag vill ju ha VÅR men vem vill inte det. me som sagt gilla läget och så kommer våren sen. längtar iaf till fjällen. snö är gott så man kan åka skidor men om man ändå inte ska åka skidor då behöver de inte vara någon snö.
tog mig iaf till henrik igår. snöstorm redan då. ena bussen var lite sen men sen rullade det på. väl framme hos min kärlek resulterade det iaf i att jag förfrusit min vänstra stor tå. Ajajajaaaj. men den är tinad nu och jag ska aldrig med göra om det. hehehe tror alltid att jag inte ska frysa, man ska ju bara på och av bussen typ. men ändå åkte jag dit på de och den frös rätt hårt. sen var de pannkaksmys och sen slaggen.
skola idag och plugg. plugg. plugg. sitter i skolan nu kl9. har seminarium kl13 så har en del tid på mig att plugga och skiva på mitt paper. och jag har bestämt mig för att skriva om narkotikabrott istället för rattfylleri. de blir lättare och de finns med relevant information i kurslitteraturen.
så nu börjar vi. är taggad. för de är riktigt intressant.
så häääääär vill jag ha de nu. VÅR.
SANDY!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0