.:2011

året som varit tog allt slut det med. nu är det 2011, heeelt galet. och om 4 dagar fyller jag år!!

men 2010 har varit ett riktigt bra år. jag har stora delar av året vrait i det gröna. vilket jag saknar oerhört. men är så sjukt stolt att jag 2010 muckade jag klarade det med bra betyg! jag har jobbat på systemet och haft en underbar sommar som jag fått tillbringa tillsammans med vänner, familj och världens bästa pojkvän henrik! jag började plugga kriminologi på stockholms univeritet, vilket jag trivs kalasbra med o
går dagen var iaf riktigt lyckad. massor med god mat så nu behöver jag inte äta på en hel månad känns det som fast ändå är jag typ jämt hungrig. men men de är ett annat problem.

började iaf igår med att mina flickor kom vid 17 tiden. välkomstdrink och tomtebloss vilket var mycket uppskattat!
förberedelse av maten och sen in i batun. häligt värre och jag och carro gjorde det. rullade oss i snön.
shiit vilken kick och man vaknade till riktigt ordentligt. härligt.
efter batubad var det dags för förrätten. laxrullar och för mig som gillar lax mindrebra fick jag sakgenrörerulle. mycket mycket gott. till varmrätt blev det kyckling inlindad i bacon och fyllda med vitlök och soltorkade tomater, ris, feta salladen och god sås. och till efterrätt, feeeta glassbomben med tomteblogg och andra fyrverkerier. de är ju bara nyår en gång om året :D
massa trevligt prat, skratt, genomgång av 2010. vad har hänt och vad som skall göras och uppfyllas 2011.
kvällen gick för fort för helt plötsligt blev klockan 23.30 och de var dags att klä på sig och ut i snöyran och rigga för fyrverkerier. tuusan så bra det blev. och jag skötte de riktigt bra. gillar när de smäller! och de kan ni ge er på att de gjorde. och tack alla grannar som hade riktigt fina raketer!
efter att ståt ute i ett antal minuter, skålat i skumpa och önskat riktigt gott nytt år. in och duka upp för ost och kex och lite godis. gott. spelade ett spel, tjejmiddag som jossan hade med sig. riktigt roligt spel. blev många roliga diskussioner!
kvällen gick mot sitt slut och vi hoppade ned i våra lakan och skulle sova. men först massa prat och skratt och jag och jossan triggade varandra. skrämdes och hade oss. tusan så kul! mohahahahaha!

idag är de 1 januari. dagen startades med en dunder frukost tillsammans med katrin jossan ninna. gott och trevligt. dem har tyvärr åkt hem nu, jag är ensam. men idag ska det pluggas, städas, bakas och donas massor, senare till middagstid kommer carolina! :D och ikväll kommer henrik. underbar start på 2011!

/E. (de suuuger för blogg.se eller min dator vill inte samarbeta och lägga ut bilder som jag vill)


Kommentarer
Postat av: Joss

Tack för en jättehärlig nyår mitt hjärta och tack för att du hade ordnat det så fint! :)

2011-01-02 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0