.:födelsedagsbarn!

MIN dag har börjat kalaskalasbra. vaknade tillsammans med henrik. sen kom mamma och pappa och sjöng och jag fick öppna paket. jag fick en vit klocka, en volymtång, pengar, ett rosa underställ, presentkort på monki, massage oljor, och få gå på konsert tillsammans med henrik. underbart. dagen har varit kalas och de kommer bli bättre. har bakat idag, ikväll blir det middag med familjen jag har önskat mat som pappa ska göra. GOTT.
sen imorn kommrt släkten och på fredag mina vänner <3
härligt att fylla år. och alla sms som jag fått och alla gratulationer på facebook. än är dagen inte slut. och alla dessa gratulationer värmer så gott!

här kommer en bild. jag 23 år! håller i en minicupcake som jag gjort idag!


/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0