.:bus

idag har de jobbats, varit en sväng på staden och införskaffat lite saker, tränat, städat och tvättat bilen så nu glänser den, tillverkat ett halsband till kvällen. nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för kvällen. de blir middag på jossans "favvo" restaurang, hhehee.. Sandy har fyllt år så vi ska fira henne. blir trevlans
natten kommer tillbringas på järsö tillsammans med min kärlek, LÄNGTAR!
imorgon blir de mer jobb. sen träna och så in till sthlm, kanske träffa josse om hon har tid för mig, hoppas på de.och sen en myskväll med henrik! denna helg har varit kalas hit in tills och de kommer sluta sååå bra.
går dagen var grym och mys på kvällen med flickorna!
de går bra nu. på måndag väntar också en nys kurs. spännande!
ha en kalaskväll de ska jag ha
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0