.:ångest

Sitter på bussen från skolan.... Jag har ångest och avlider snart! Vi har hemtenta nästa vecka, de är massor som ska skrivas och inte nog med det sen ska man opponera en annans uppsats och sen får jag en opponering på min uppsats och ska då skriva om skiten igen ....... De kommer ta tid vara jobbigt och samtidigt ska jag hinna med ett x antal spring turer men de kan väl vara bra så man får vila tankarna och bara springa ett tag! Tar en dag i taget och försöker inte gripas av panik.. Men de var ju på typ detta sätt när man ska komma på en egen frågeställning som jag fick underkänt sist! Jaa får se till att tänka positivit!! En kul sak är iaf att jag nu ska träffa Carolina och Diana, ikväll är det kalas, sen träffa Henrik ! Igår var de kalas och imorn är sista föreläsningen fast vet ej om jag går på den och jag får träffa Kenny och så ska jag luncha med Olle :) Igår kväll ringde Andersson, han behövde tips från en som varit med i gemet lite mer än honom är ju trotts allt två år Äldre än honom så! Kul att prata med honom man garvar jämt :)) fick höra att jag var den skönaste tjejen han kände och att jag var topp tre av de bästa :) kändes gott att höra! Han är ju såklart topp tre hos mig också bland killvännerna!! Finfin människa de där :) Juste jag Jossan och Frida var på en riktigt skogspromenad igår! Haha hade fan mardrömmar inatt! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0