.:Borlänge

Ja då var äntligen den stora dagen där, den dagen vi skulle göra en dags utflykt till Borlänge..Vi hade ju planerat i ett antal veckor innan att vi skulle åka, men varje tillfälle då vi skulle ha åkt fick vi problem så vi kunde inte åka men nu äntligen och som Carolina hade längtat, hon hade int e varit i en butik på jaa två månader om inte mer...:P hehe så nu äntligen Frida Jag och Carolina åkte till Borlänge..
Ja de blev ju som sagt en del påsar i bilen på vägen hem, en helt sjukt rolig och trevlig resa..måste vi göra om!
                        
                           
          


Igår åkte jag hem igen, för att säga hej då till min Peter. Dagen innan, i söndags vill säga så var vi ute, har varken varit ute och druckit alkohol på jaa ca en månad, så jag blev ganska så berusad om man säger så, hehe pinsam var jag men jag bjuder på det! Så hem och sova två timmar och vaknade lika full som när jag somnade sen upp till bussen som skulle ta mig till Sthlm, slaggade hela vägen på bussen, lite halvt bakis hämtade mitt hjärta mig på stationen i Norrtälje!
Vi hade en underbar dag tillsammans igår, tog bara hand om varandra! Nu tisdag, sitter jag här ensam, saknar honom redan, hoppas på att han kan komma hem ikväll eller imorn kväll, annars kommer vi inte ses först om 4 månader..jag kommer avlida..kommer sakna så in i....

 
VI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0