.:Freeedag igen!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA då var de FREEEDAG igen...änkligen..
veckan har rullat på bra har jobbat och slitigt, var ledig i måndags så skönt men vad gjorde jag då egentligen, den dagen gick allt för fort. Något speciellt som hänt i veckan? hmmm eeeh Nej, eller jo förresten provade på DansArobic igår med Mumrik på Ebba i Sthlm de var Rebecca vår danslärare som hade de, så de var riktigt roligt men de var svårt..heheh nogot annat?..nej..
Nu till ikväll då blir det middag med mamma och pappa hemma i bergshamra och Peter kommer också med.senare ikväller blir de bugg för fulla muggar, jag Frida och Frida..ska bli riktigt roligt =). imorn sovmorgon och sen blir de Täby C med Carran, var länge sedan vi lekte nu så de ska bli skoj! Lördags kvällen skall vi spendera hos Tove och Max i gryta med middag och grejjer ska bli mys, Joel och Fia ska också med...

Helgen kommer bli underbar..
Hoppas er också blir de.. hare kanin! /E.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ehh, vi har pratat om att åka upp över nyår allihopa men alla verkar tydligen tycka att jag ska kirra alltihopa.. så då vet jag inte riktgit. jag är på men folk får fan engagera sig lite o inte bara glida me om de ska bli något :p

jadu, den där mössan kommer från brothers6sisters faktiskt. superskön :D

Nej d eva länge sen nu.. får se till att de blir ändring på det :D

2008-11-22 @ 00:02:02
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0