.:Training camp

Heeeeeeelt död.. har pceis gjort mitt första pass med training camp.. de var mycket bätter och roligare än vad jag trodde!
Slängde mig direkt i soffan efter passet, kroppen har gjort sitt idag och imorgon är de upp med tuppen för morgon träning. nu har jag fanimig givit mig på det här och då ska de slut förast ordentligt, de ska bli resultat av detta.. men gjort mitt bästa idag men som alltid när jag tränar är att jag efter kunde gjort mer, jag hade kunnat springa mer jag vet.. men de blir fler gånger ju..

Ja annars idag har jag varit på arbetsförmedlingen, måste ju söka jobb trotts att jag har ett jobb. jaa de är lite skummt de där men men bara att göra så de säger så blir de bra! Sen träffade jag Kenny vi var på Team Sportia och ja fick min cykel pumpad av dem såååå snällt TACK. sen drog vi hem, kollade in Carran när hon bytte om till sin coooola arbetsuniform, som jag sa jobbar man på arlanda så gör man! Sen var de bullbak som gällde.. hahah och vi lyckades heller hur Kenny :D men goda bidde dem iaf, suuuper gott med kall mjölk och nygräddad bulle.. mummsfillibubblans!
Sen var de hem äta och sen träna.. men åt på tok för tidigt innan träning!

Imorgon är de träning sen JOBB ska börja min första dag på systembolaget sen september och de har nytt kassasystem och allt så de ska bli roligt och sen kl 17 åker jag och P. till sthlm för att komma på Jeff Dunham som kommit till sverige.. ska bli riktigt ROLIGT att se honom, jag menar han är ju komiker så! :D

Ska äta nu.. ha en suuuper kväll. Förövrigt HV71 leder matchen mot FBK...
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0