.:uppdatering

Har verkligen ingen motivation till att uppdatera här på bloggen.. men känner iaf att jag måste så.. hehe jaa var har hänt då jo jag har:

- Tvättat bilen skimrande ren, och städat den innuti (dock har den blivit lite smutsig igen efter ett och annat träningspass i leran och där efter sätter man sig i bilen vilket resulterat i skitig bil igen.. men men)
- Loppis, For på Loppis tillsammans med BENGAN, P. och Ingvar och Juddan.. gjorde min prämiär på riktigt loppis var riktigt roligt, jag fyndade :D måste åka på fler loppis de var kul att se alla dessa prylar folk säljer..
- TRÄNAT, tränat en del och kommer träna massor inom loppet av 5 veckor nu när de är Training camp.. de är riktigt kalas kul och JOBBIGT de vill jag lova! kommer ge resultat ska ni se :P
- Fest.. jaa i lördags var de hejdå fest för lilla Kenny som beger sig till varmare bräddgrader under sex månader (kommer SAKNA DIG)
- Dansat mogendans på Moset.. och fått massa beröm över att jag var grym på bugg så jag bockar och tackar! :D
- Gå en läskig kuslig väg hem från mobergs med Luris..De var kusligt men vi var två och höll handen så vi var kaxiga tillsammans.. men stötte som tur var inte på någon skum typ..
- Har blivit bjuden på Bio av Bengan. vi ska se KENNY STAR FIGHTER i veckan..kan ju inte bli bättre.. :D
- Varit i Begshamra och ätit goood påsk mat och haft det trevligt med familjen!
- Dansat på yesterdays med Frida.. de var socialdans för heeeela slanten riktigt roligt..
- Jobbat mina första dagar på systembolags butiken sen förra sommaren!
- Haft skattjakt med gudbarnen.. Sen var vi ner i kärret/träsket bakom berget i bergshamra och klättrade och Alicia plumsade i.. haha jag skrattade gott åt småtjejerna och tuur att de skrattade med mig.. :P
- Givit påskägg till P. men fick jag något tillbaka?! neeeeej.... :(  men skulle få de sen så hoppas på de bästa!
- Träffat och KRAMAT Tina en snabbis.. vi skulle ses idag men får se hur de blir med de, människan har ju ingen lur så man kan ju inte ringa till na heller såå.. men men de löser sig?!
- Varit på Vår promenad med P., plockat vitsippor, tussilago och vårlök.. huuur vårligt är inte de!? ME LIKE

Ja de var som en liten uppdatering det.. de kommer ju inte i ordning om man säger så men iaf.. nu ska jag nog lägga mig på soffan och blunda ett tag.. gick upp kl tidigt imorse närmare bestämmt kl 05.40 och när min kamera är hemma från fam. Brand igen ska jag visa er lite bilder från helgens bravader! :D
ha de gött /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0