.:dålig

Jaa måste ju erkänna att de varit på toook för dålig uppdatering men vad ska jag göra?! jag hinner inte.. hehehe är en upptagen människa men men..

Har iallafall fått lite julledigt nu från det militära, det känns riktigt gött.. men det känns som att det snart är slut de är bara 23 dagar kvar.. hahah låter mycket när man säger 23 men när jag tänker och räknar upp allt jag ska göra så är de fasen inte länge kvar tills jag står där i grönkläder igen! Jag måste ju säga att jag saknar mina älskade pultonsvänner.. men som Majoren sa så kommer vi ju hinna tröttna på varandra igen kanske?! hahah
Ja tänka sig att halva tiden på min värnplikt redan är gjord, nästan så att jag blir rädd så tiden bara springer iväg!

Vad har jag mer att berätta om.. haha händer så mycket saker så jag inte vet vad jag ska skriva?! men de ska bli ändring och bättre uppdatering må jag säga!
Juste jag är numera VICEKORPRAL Häggkvist också! mycket stolt över det måste jag säga...
Och efter jul nu så ska vi se till att fixa lastbilskort civilt så vi får det också.. så man kan knäcka extra som lastbils chaffis :D det vore riktigt roligt att göra det!
Efter jul börjar även min dykcert kurs, jag och Petersson ska gå kurs i Halmstad PADI open water.. kommer få dyka på 18m sen. Ska bli riktigt roligt.. de är ett riktigt bra pris också måste jag säga! Så det ser jag skarpt fram emot, sen efter muck och allt som händer SKA jag ut och resa en sväng så då är de mycket värt att ha det så jag kan dyka som alltid varit min dröm!

Nu under julledigheten så händer det också massa skoj saker... Än så länge har jag hunnit klippa mig, varit i sthlm, träffat mina flickor och firat Dajjans födelsedag!
Idag blir det nog till att ut och springa en sväng och sen bara götta mig inne i vintermyset, det lockar att åka pulka men 1: jag har ingen pulka och 2: jag vill ju inte åka själv.. och de var inte som när man var liten att man gå ut och plingar på hos grannen och frågar om man ska leka.. haha de var tider det! då HELA gatansbarn träffades och åkte pulka tillsammans!
Imorgon ska jag in till sthlm och träffa Henrik, vi ska handla julklappar och ha de gött.. Tisdagen ska jag tillbriga tillsammans med Emelie, och sen på kvällen blir det mys med Jonte och Carran <3
Onsdagen ska jag fixa min snygga utväxt, Sandy ska allt hjälpa mig ;) sen ska det också hinnas med att klä granen och julmysa här hemma!
Sen kommer julafton, Sofias Fest och DANS!!! Det kommer bli en mycket bra julhelg det vet jag. Sen den 28 kommer antagligen lumparpolaren Carlsson hit, de blir göjj.. han är ju från Skåne så kommer bli himla kul att hela tiden gissa vad han säger.. hahah neej men skämtochsido, det ska bli riktigt roligt.. fest på nyårsafton sen den helgen är de DANS igen! sen är de bara en vecka kvar tills mitt lov här hemma är slut. Då ska jag hinna fylla år, åka till tyresö till Nagu och vara barnvakt och bli ompysslad av den underbara familjen.

Måste också erkänna att de inte bara varit roligheter dassa dagar, har blivit grymt besviken på hur människor pratar.. och för att man är tjej behandlas på ett annat sätt än om jag hade varit kille.. de är sjukt tragiskt att höra sådana saker.. jag måste ju säga att jag kanske gjort bort mig en gång här i livet, visst de har jag och de STÅR jag absolut för, det gör jag. Men alla vi göra bort oss och någon gång ska man väl bli förlåten hoppas jag!
Det var DU som inte ville först.. du ska egentligen inte säga något för det gjorde ont det gjorde det, det gjorde sjuuukt ont när du lämnade mig, med alla ryckten och löngner som jag fick höra. hur jag ens orkade och du ska fan veta jag har har "förlåtit" dig till en viss del, helt kommer jag nog aldrig kunna förlåta dig, och sanningen kommer jag nog heller aldrig få veta av dig.. det vet jag heller inte om jag vill veta?!
Förstår om det också kanske känns jobbigt för dig att höra vissa saker.. men de är också fel att tro på alla ryckten, jag vet inte vad du har hört för något heller! och vissa personser är SJUKA på att överdriva.. finns vissa människor som jag har lust att nita rätt hårt nu om man så säger! Tur är att livet faktiskt går vidare.. det var ditt val.....

Från allt tråk till något mycket mycket roligare!
Jag har träffat en kompis, Micke, en sjukt mysig människa och de roligaste av allt är att han DANSAR.. han är grym! han dansar och tävlar nu med en tjej.. men han ska byta partner så ev. och om det bli som JAG vill... då, då ska VI börja tävla efter min muck! ooh det skulle vara sjukt roligt..så jag hoppas hoppas hoppas på det bästa..

Nej ska nog ta och gå ut och springa en sväng nu! <3 /E.


BÄSTA barnen.. Liam och Molly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0