.:Födelsedag

Appropå födelsedagar så är det ju snart min födelsedag, på måndag den 5 januari närmare bestämmt, känns konstig att jag snart fyller år, hela 21 år blir jag denna gång.. högst på önskelistan är att mitt kommande 2oo9 blir kalas bra :D
men också, en bärbardator dell; som snart kommer på posten :D jaa finns en massor som önskas;
*Pengar
*Te koppar STORA
*Te burkar för lös te, (har blivit en te nörd ;) ) 
*Robert Gustafssons samlingsbox :D
*Halsduken som mormor stickat :)
*Dansmatta till ps3 (vilket inte ens finns på marknaden än så de blir svårt :P )
*Philips weak-up-light

jaa och så en massa annat krams, fast pengar är nog de som behövs mest just nu..

Nej idag ska jag och Erika ut och åka skridskor, blir på ip, vågar mig inte ut på vattnet har ju inga ispickor eller vad de heter :P och livräddningssnöre och grejer.. lika bäst att vara hel utrustad om man ska ut på vattnet tycker jag..sen blir de slapp hemma kanske lite GH, vi få la se!? :D
ha en bra dag. /E.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Så nu har jag uppdaterat bara för din skull :P

2009-01-03 @ 15:05:48
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0