.:Chill

Idag har jag chillat på en bönan som alltid Carolina säger :P men de är nice! har städat, glott på internet, spelat hööög musik, hoppat massa hopprep, tränat styrka, pratat i telefonen, varit rådgivare, lagat mat, duschat, kollat på en film och filmsällskapet somnade, haft mamma på besök, fixat lite annat smått och gott, och inte ens tagit ett steg utanför porten idag, de känns faktiskt lite bra.. en dag som bara har varit..
Imorgon blir de Bergshamra tillsammans med P., Tove Max, Joel och Sofia.. ska bli mys! Grilla och ha de trevligt, det ser jag fram emot!
För övrigt måste jag bara berätta om när jag välte ner tre stuvar med Öl på jobbet..
Kom iaf springande i butiken (vet att man inte ska springa i en butik men men) och så hade jag en kartong i handen så den nuddade en öl bruk lite, vilket resulterade i att den stuven rasade, som rasade på en annan osv.. så kallade domino efekten.. men jag skrek strike jag och sen var de till att plocka öl brukar som gällde, tror jag sysselsatte halva arbetsstyrkan med det.. endas EN bruk gick sönder de var skickligt gjort..
Roligt var det och roligt ÄR de på mitt jobb... tycker skarpt om mitt jobb och mina jobbarkompisar.. ska bli jättetråkigt och jobbigt att lämna dem i slutet av juli nu men hoppas på att komma tillbaka nästa sommar om de inte bli andra planer?!? :D

Nej ska kanske göra mig klar för att dyka ner i sängen.. /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0