.:gaaalet

Ja helgen som varit har varit helt galen.. stressig, lite sömn, massor av skratt och jobb.. men jag gillart!
Sen jag kom hem från Holland förra veckan har det varit fullt schema..

-onsdag. kom hem från Holland vi 16 tiden sen var det onsdagsklubben med mina flickor..kalas mysigkväll med massa skratt och rose..
-torsdag. dans i hågelby parken med Frida och Frida.. sjuuuuukt kul attt få dansa igen..
-fredag. släcktkalas hemma i begshamra.. mycket trevligt at träffa alla igen och massor med skratt..
-lördag. 20års kalas hos Kikkis.. riktigt roligt, trott att hon blev lite för full..thih sedan vad de utgång och riktigt roligt..
-söndag. sov lite längre, städade och sen var de mysmiddag på landet med Frida Frida Jonas Rebecca och Isabell.
-måndag. ut på sjön med båten som äntligen fungerar, hade mysdag med P. sen var de bilbingo med Frida och mormor.. var nära på att vinna men tror ni att de blev så eller?! neeej. klart att jag inte vinner..

Idag är de tisdag har ganska precis ätit min frukost, sitter och lyssnar på braaa musik.. P. och jag skulle ut och åka båt egentligen, men vädret säger att de inte är så bra ide, avvaktar och ser.. annars kanske det blir bowling på schemat idag..=)

Och nu är det bara 4 dagar kvar tills jag tar mitt pick och pack och beger mig ner till Halmstad för att sedan på måndag den 3 augusti är de inryck som gäller.. då börjar 11 månader inom det militära för min del.. men jag ser sjukt mycket fram emot det..måste bara se till att kolla över vad som ska med osv.. sen ska jag ut och springa idag och alla andra dagar också så jag pallar..:P heheh det är det enda som jag är lite nervös över, det är konditionen.. men de tar jag vart efter.. de är väl bara till att springa som en dåre trotts att jag inte orkar, och sen slår jag vad som att de är fler som inte tränat alls.. jag menar innan jag åkte till öland så tränade jag massor! och i Holland tränade jag faktiskt styrka så stark är jag allt :D Men den dagen när jag står där kommer jag vara skiiit nervös.. men de lär man ju inte vara ensam om.. och desutom vet jag ju hur det går till... hur man bäddar en säng, hur man ska klä sig, hur man ställer upp, exercis osv osv.. så det känns skit skönt.. och de är nog många som inte har en anning om det där.. :D när vi var på besöks dagen fick jag förklara för de andra brudarna vad vissa saker betydde..de kändes rätt så bra!

Ja de sista dagarna innan jag åker nu kommer rulla på FORT... idag är sista dagen som jag och min kärlek är med varandra.. för han ska jobba med DN galan i sthlm och ska sova i stan resten av veckan.. jag ska jobba, leka med carolina, gå på onsdagklubben, gå på kalas, och träffa mina vänner och säga hej då.. för jag åker till halmstad, jag kommer visserligen hem vissa helger men de kommer inte vara sig likt på 11 månader så.. sen åker Anna till USA i ett halvår också så henne skall vi också säga hej då och lycka till till! :D kommer bli mycker bra dagar!
Känner dock redan nu att jag kommer saknar er alla enormt mycket, men tiden går fort och snart är jag hemma igen.. men vi ska inte tala om mitt jobb och mina arbetskamrater, hur mycket kommer jag inte sakna dem då?!  jag umgås inte riktigt så mycker med dem på fritiden.. de kommer bli tomt... :( men får komma och hälsa på när jag kommer hem sen!

nej tänkte lägg upp lite bilder nu sen blir de till att gå ut och ta sig en liten springtur skulle jag tro?!
/E.




Fick en bild av Johanna när jag och Frida dansar till Perikles i Hågelby.. en trevlig kväll och fyyy tuusan så jag och Frida äger på fox, de må jag säga.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0