.:fy faawn duw!

Ja efter min tåg resa på 5h är jag nu på väg till norrtälje! Känns skönt,lite bekymrad att jag ska resa så här långt nästan varje helg i 11månader, men man vänjer sig säkert och jag kommer ju vara helt död så kommer slagga hela vägen så de är nice.. Och om jag har tur som ja hoppas mest på så får jag flyga Herkules plan hem på helgerna, hoppas hoppas för då går de kalasfort hem! Iaf igår när jag kom ner mötte ja Ström och Ljungqvist på busstation och meningen var ju att Fredriksson skulle vara där också men hon hade lite svårt att hitta,men gick till slut! Och efter att gps:en visat oss fel väg hittade vi till Lv6! In på regementet och kolla runt lite, sen käka lite kvällsmål sen upp på logentet och bädda och grejer massa snack bidde det iaf, sjukt sköna tjejer kommer stortrivas med alla dessa människor.sen finns de ju alltid ett dumpucko men så är de ju alltid vart man än kommer.. Idag fick vi iaf lite info om inryck fick klämma och känna på lite matriel, och patria fordonen. Jag VILL Köra! Men får väl nöja mig med att åka med. Intressant var de iaf. Och jag längtar till inryck! Ska skriva mer sen. Ska lyssna musik och knipa, skiter fan snart på mig, och är bara i täby än.. Hehe god natt /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0