.:Bloggtorka som de så fint heter

Jaa har inte bloggat på ett tag men de är mycket som händer och har inte riktigt haft lust och tid att görat men men..
jag har i alla fall
*Kryat på mig lite, äter fortfarande pencelin men de är på bättrings väg.. yippppi!
*Jobbat bland alla dessa kunder som är iviriga i alkohol
*Träffat vänner jag inte sätt på länge :D (Blev jättejätteGLAD)
*Lekt med Frida Ninna och Katrin :D
*Varit på buggträning, men kollade bara på..
*Firat en mycket trevlig valborg!
*Nu ska jag bege mig ut till Svanberga tillsammans med mina vänner för att hälsa på de ny inflyttade :D
*Vad kvällen bjuder på återstår att se...
*Imorgon är de jobb som gäller sen är de paaaaaaryt all night looong :D

*OCH på MÅNDAG får jag börja TRÄNA IGEN!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D ÄNTLIGEN!

Ha en bra första maj! /E.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du parta? Ska du ut? :D

2009-05-01 @ 17:06:29
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0