.:vilken jävla fest

Jaa de kan man säga vilken jävla fest, de började med mys och massa snack med den kalasgoda välkomsbålen i solen, satt ute tills solen inte längde värmde oss då flyttade vi in på skullen..Där inne fortsatte festen i fulltös de ramlade in annat folk jag aldrig tidigare sätt och träffade annat nytt trevligt folk! :D
Folk snackade massa,drack alkohol i mängder,spydde,hånglade,hånglade loss inne på höskullen,kramades,skrattade och hade allmänt trevligt! :D och de roligaste STUDSMATTAN, fy fan vad vi garvade!!

Måste också berätta om killen som löste amok och vart heeeelt galen, när jag skulle gå ner från skullen såg jag att de satt en kille han var helt jävlaborta och spydde, han satt näst in till i sin egna pizza som han hade lagt..Jag frågade iaf hur det var med honom och fick väl inte dirket något svar av honom, men Linus sprang och hämtade vatten som vi försökte få i han och lyckades, jag bad honom resa sig upp och flytta sig så han slapp sitta i sin egna spya, han lyssnade men de resulterade i att han fick någo slags psykbryt och började köra någon slags karate eller så för sig själv och gapade och skrek, när han sedan lugnade ner sig lite, skulle han slå i lagårdsväggen och grejer så de bidde blod på knogarna, onödigt men iaf, sen tog vi in honom i stallet så han kunde tvätta av sig och få av sig alla spyer..
Jag snackade massa med honom för att få honom och lugna ner sig då kom det fram att han hade aggro besvär men jag lyckades, känns bra, och Linus frågade tillochmed och jag plugga psykologi eller så.. hahaha Sen hände de en massa annat också, jag ringde bland annat till hans mamma så hon kom och hämtade honom, tycker lite synd om honom men å andra sidan, vet man inte sina gräser så har han banne mig lärt sig detta denna kväll..

En anna rolig sak som hände var, att två personer smet in på den riktigt HÖskulle och jaa började hålla på, hångel med hit och hångel med dit, min kärlek P. hörde allt och smög dit och kom på dem, de var ju kanske bra så de inte skulle gå allt för långt, då kom de ut springande och han, han slet av sig alla kläder och stod där naken för han hade hösnuva.. hahah och tjejen hon hade stans jävla maskor i strumpbyxorna och hö i kläderna hahahaha!

De var de det.. men kvällen fortsatte sedan men massa musik och dans, prat och hallaballoo :D stolar gick sönder och bord sprack! Senare stod jag och valde musik vid datorn och sen efter ca 10 min när jag vänder mig om är de bara 3 stycken kvar, hahahah jag spelade väl inte tillräckligt bra musik för att de andra skulle stanna :/ de var borta och ingen visste riktigt vart alla tagit vägen?! Men men vi fortsatte dansa...

När jag skulle säga hej då, sa jag hej då till en tjej jag inte ens hade hälsat på tidigade, men de var kul för den tjejen visste vem jag var, hon är tillsammans med Robin en barndomsvän shit äntligen fick jag träffa och se den omtalade tjejen, har hört talas om henne i åratals men aldrig sätt henne så de var skoj!

Det togs en och annan bild också, riktigt roligt! :D ska kasta upp dom här senare sen när jag fått Sofias bilder också!
En kalasKUL kväll med roliga människor och en grymt skojjig studsmatta = slutsatsen med festen HÄNDELSERIK OCH SKOJ!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0