.:"Häng inte på linan"

Jaa de är det jag säger när jag är badvakt, även "och så åker vi på rumpan med fötterna FÖRST" de är standard fraser! på systemet är de, legitimation tack, och kvitto? hahaha man blir ju skadad..
Helgen har varit grym trotts jobb.. fredagkvällen i älmsta var riktigt rolig, var längesen jag skrattade så mycket!
Dock hinner jag inte skriva mer nu, måste sova, imorgon väntar MER jobb sen bilbingo med mina babes!
bjuder på några goooa bilder sen helken..Måste tillägga att Sajber_jossan är med på nästan ALLA bilder :D









Jaa jävlar vad kul de var... hehe och inte att glömma heller, TAMBURINEN som jag slog på rätt hårt, eller vad hete de Jossan var de Zackarias eller? hahaha
fler bilder kommer /E.

Kommentarer
Postat av: jossan

hahaha heeelt sjukt, jag lyckas vara med på varenda bild utom EN! knas! zackarias är inte helt rätt ord eller hur?? var en sjukt trevlig kväll iaf :D

2010-08-02 @ 22:52:35
Postat av: Anonym

hahahah jaa om de var.. neeej zackarias heter de ju iaf INTE.. :D

2010-08-03 @ 00:02:45
URL: http://elinelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0