.:Day 11 – Your siblings

ja idag ska jag berätta om mina syskon. jag har två stycken. en storesyster och en storebror. jag är alltså den minsta av oss tre.

min storasyster är 30 år, hon bor tillsammans med sin sambo i stockholm, eller närmare bestämmt haninge. där hon trivs tillsammans med honom och desas katt tarzan. min storasyter heter erika, hon är snäll, omtänksam och världens bästa storasyster. hon jobbar på en keatringfirma och är grym på att laga mat och baka. det är alltid gott att komma hem till henne för man får alltid så god mat då och det bästa, efterrätter och fika bröd. mumma!

min storebror är 28 år, han bor ensam i ntown. han jobbar på mark teknik i staden, där kör han massa maskiner och gräver och grejar. min bror heter kristoffer, han är snäll, rolig, och världens bästa storebror. han är kung och kan allt om bilar. han är alltid snäll och hjälper mig alltid med något om de krånglar. förstår inte hur han kan plocka isär en bil eller en bilmotor och sen sätta ihop skiten igen och det fungerar, imponerande!


 Mina syskon, Ika och Krikkan!

Jag har även två kusiner som heter Carolina och Madeleine som ni vet, de är som mina syskon också.
finns alltid för en, kan alltid prata med dem, ringa dem dyngnet runt osv. osv. precis som ett syskon!


Carolina och jag som små pluttar (mammas huvud bakom oss)


elle och carran stoooora!


elle och kenny stooora! :D

/E.




Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Elin, jo jag får lite uppdrag och så som fotograf :-) just nu ligger det lite på is eftersom jag är höggravid men sen är jag back on track again ;-)

Kul att du kikade förbi :-D

2010-12-13 @ 20:13:18
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0