.:Day 13 – This week

ja vart ska jag börja, men måndag kanske?! :D
shiit vad gjorde jag då? minnet är bra men kort..men ialla fall
vaknade tillsammans med henrik, underbart! gjorde frukost och begav mig till skolan. blev godkänd på min inlämnings uppgift :D efter skolan for jag hem, till mormor och morfar och hämta pippitröjan som mormor stickat. efter det bagv jag mig till mammas jobb och kollade på roslagens lucia.
tisdagen upp kl5 iväg till jobbet, var roligt och mysigt att jobba, luciakaffe och tända ljus. mys och alltid kul att jobba med alex. efter jobbet bagav jag mig till frida och smakade på nybakad snickerskaka, gott!
plockade upp sandy och åkte till bhamra! te mys och massa snack! senare på kvällen kom min kärlek hit.
idag är det onsdag, och jag har varit tillsammans med henrik heeeela dagen, underbart! vi har varit på järsö gård.
efter middagen var det träning med jossan, cirkelfys. tränade igen efter att jag känt mig förkyld ett tag. och de gick kalasfint att träna, gott att jag är tillbaka på banan igen! nu sitter jag hemma, kollar/lyssnar på bonde söker fru och dricker te. ska eller borde göra klart mitt skolarbete. imorn blir det jobb igen och leka med callelina <3


/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0