.:Day 14 – What you wore today

Blää tråkiga saker att skriva om tycker jag. men idag bar jag kläder, en sak är säker jag går inte naken så var inte rädda. hade ett par svarta jeans, en svart tunntröja och en annan orangeaktig/terakotta tröja över. stumpor, underkläder, skor, jacka, pandband, klocka jaa de var typ de jag hade på mig!
idag har jag varit i skolan, fick tillbaka min hemtenta som jag för övrigt KLARADE! :D fett glad över det, hade dock velat ha ett högre betyg men om man kollar på resten i klassen så var de bra! nöjd och skönt att den är över, nu är de bara en tenta kvar innan kursen är slut.

efterskolan tog jag mig till city där jag lämnade in fridas klocka och fick tillbaka en ny, hennes hade gått i sönder men nu en ny! efter det skyndade jag hem till henrik, lyckades hoppa på fel tunnelbana också men kom fram till slut. MYS och alltid, alltid lika underbart att träffa honom!

nu är jag hemma och tar de lungan. vill göra massor men orkar inte.
imorn leka med CARRAN, sen planera nyår och sen TJEJMIDDAG hos Fialotta! :D
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0