.:Day 15 – Your dreams

Ojojoj mina drömmar dem är stora.

jag drömmer om att få resa massor till olika länder och att se världen
jag drömmer om att bli rik och ha de gott
jag drömmer om att min familj ska ha de bra och må gott
jag drommer om att alltid få vara lycklig och ha det bra
jag drömmer om att alltid få ha kvar alla mina underbara vänner som jag har i dag
jag drömmer om att alltid vara frisk, pigg och på hugget
jag drömmer om att ha kalasbra kondition
jag drommer om att bli polis
jag drömmer om att få barn tillammans med h.
jag drömmer om en lägenhet och ett stort hus
jag drömmer om en stor båt
jag drömmer om ett flygcertifikat
jag drömmer om en ny mobiltelefon
jag drömmer om att klara skolan
jag drömmer om en underbar framtid
jag drömmer om att bli framgångsrik
jag drömmer om att alla mina vänner ska må bra och ha det bra
jag drömmer om att neo skulle bo hos mig
jag drömmer om ett välbetalt jobb
jag drömmer om.............

drömmarna är många, vissa är logiska och kommer uppfyllas medans andra kanske kommer att förbli drömmar.
mitt mål är iaf att försöka uppnå så många jag kan.
att ha drömmar tror jag är viktigt, det är iaf viktigt för mig. man har något att sikta mot och sträva efter.

mina drömmar är mina mål och jag ska förverkliga dem.
som mamma alltid säger "finns viljan så går det"
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0