.:Day 16 – Your first kiss

yeeees ikväll ska jag berätta om min första kyss.. vet inte riktigt om jag minns den. men de var väl i mellan stadiet på ett disco och "mörkarummet" lektes. man skulle gå runt i ett mörkt rum och pussas. hjälp vad var de för lek egentligen.
men min första riktigt "kärlekskyss" måste varit tillsammans med C. han som Catrin tyckte om, men som jag smyg smsa med och som jag gillade lite i smyg. de var hemligt och busigt, han var ju 5 år äldre än mig.
men en fest hemma hos just Catrin i skogen, hela packet var där, vilket var typ heeeela bergshamra. helt plötsligt låg vi i soffan och pussades. vi var som i en egen värld. helt plötsligt står fem av mina tjejkompisar och skriker "ELIN vi vill prata med dig NU!!" ser fortfarande den bilden framför mig, när dem står där och ser skit arga ut, sådär bestämmda med händerna på höftera. shit tänkte jag och flög upp ur soffan.
mina tjejkompisar visste ju inte att jag hade smsat lite med honom och så låg vi där och pussades och Catrin gillade ju honom. hahaha Tina vart typ skitsur men skrattade som fan och tyckte de var kul.
Jag blev ledsen för att alla var emot mig och skulle gå hem mitt i natten utan skor. Tina sprang efter och allt löste sig. det slutade med att jag och C. blev tillsammans. men jag minns verkligen denna händelse som att de vore igår men de var för ca 9-10 år sen.

den andra  första "kärlekskyssen" som idag betyder allt, hade inte den exicterat kanske inte jag och henrik varit tillsammans?! det var på mobergsbar. vi hade setts lite och ätit middag tillsammans, små flörtat lite.
jag var redan där när han kom dit, jag ser honom och springer fram till honom på dansgolvet. säger hej, ger honom en BAMSEkram, sen kommer den, den magiska pussen, resten av den kvällen var vi förseglade i varandra. släppte honom inte först flera timmar senare då gick vi på efterfest tillsammans och sen skilda vägar.
vilken kväll!! dem pussarna är underbara och dem bästa som finns.

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0