.:god juuul

har inte haft tid att på de senaste 4 dagarna uppdaterat bloggen men de har varit fullt ös.
skola, massa jobb, sena kvällar, julstök, julklapps inköp, uppesittarkväll, klä julgranen och massa annat har inte riktigt haft tid helt enkelt. glömde till och med bort att gratta två fina vänner på deras födelsedag. skämmes på mig. lite dåligt samvete men hoppas de är okej för jag var ju på deras kalas!

GOD JUL på er allesammans!
jag har precis ätit julmorgonsfrukost med mamma och pappa!
slagit in de sista julklapparna och alla mina 23 julklappar ska packas ned och sen beger vi oss till mormor och morfar i stan. och sen ikväll ska jag hem till min kärlek henrik. underbar dag!
hoppas alla ni andra får en lika  underbar dag som jag!
och skänker en tanke till alla ensamma, sjuka och alla som inte tycker om julen! <3

Tusan blogg.se är knäppt så tyvärr inga bilder idag inte! :(
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0