.:julhelgen

yeees julhelgen har varit riktigt kalasbra! jag är meeer än nöjd!
julafton med nära och kära, den dagen var bättre än bäst. fin fina klappar, mys och kärlek!

juldagen. riktigt roligt med förfekke hos johanna och malin och sen röj på piren, vi var där kl 21.30 liiiite tidigt kanske men vad gör väl de, bästa platserna och alla andra kom strax efter. riktigt roligt!
blev väl lite berusad, pratade med allt och alla med de bjuder jag på.
for hem vid 2.30 i snöovädret. en med passagerare lägger en pizza i bilen och taxin för fast i all snön.
men vi kom hem tillslut. härligt. mysmorgon med henrik. hem till mormor och morfar.
ned på staden träffa sandy, mys! hem på middag i bhamra med mormor morfar moster faster barbror kusin henrik mammsen och pappsen mys!

idag ska jag och min pocko åka till stadium outlet och sen de där XXL och kolla om de är något att ha. sen blir de mys på järsö och imorn. jobbajobbajobba.. likaså onsdag och trosdag sen blir det nyårsafton!
jag mår bra, allt är kalas. livet är en fest!

något är feeeel för de går icke att lägga upp bilder - BLäääää



/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0