.:soooova

idag har jag varit hemma och haft en riktigt slappardag, tog jullov för en dag.
jag har pysslat massor idag, gjort 6 armband, två halsband, örhängen och en ring. sååå fina! :D vill ha dem allehopa men vissa är faktiskt klappar som ska ges bort. har även slagit in alla mina julklappar. eller ja nästan alla har några kvar som ska slås in. älskar att slå in, de är så kul och blir så fint.
och så har jag gjort julkort också. och städat så nu är de hemtrevligt och fint.
mamma har skottat massor idag för de har öööst ner massa snö och så har hon bakat aromkaka, oh jag älskar verkligen den kakan, såååå GOTT! Yammie. bästa kakan som bästa mamma gjort!

imorn är det skola sen ärenden på staden
sen det bästa TRÄFFA HENRIK och sen julgrans jackt på järsö!
på tisdag väntar jobb på bolaget även på onsdag och torsdag sen är de tammetusan JULAFTON
som jag sa till mamma idag, "nu är de snart jul och de kändes som en evighet tills dess för inte allt så sänge sen, tänk så fort tiden går, snart är de sommar igen".

jaa de är fan sjukt den 23 december var det 6 månader sen jag muckade. jag vill inte att de ska gå så fort. jag vill tillbaka jag LÄNGTAR massor tillbaka. de är fan sjukt så jag saknar det, trodde inte att man kunde sakna något så mycket. och de känns inte som att någon som jag vet eller känner kan sakna lumpen så mycket som jag gör. men gemenskapen och massa små saker. typ att sitta i dagrummet som inte ens har bekväma soffor saknar jag. att borsta tänderna tillsammans och att ha uppställning ihopa. att man alltid gjort allt tillsammans de är nog det jag saknar mest, och min lastbil såklart. men då utan min andra förare. hahha :P

nej sova var det. sista obligatoriska skoldagen imorn.
och bara de är ju galet att kriminologin är snart slut. och jag som tyckte att en termin var länge, vips så var den slut också. jaa bara att inse att tiden går fort när man har kul och de är bara att njuta och leva livet helt enkelt!
god natt /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0