.:Första passet avklarat...

Ja mitt första pass under högvakten är avklarat, de känns riktigt gött, tiden rullade på riktigt bra..
nu ligger jag och degar och ska om ca 3 timmar ut igen :D
Lisa och Sandy (dem skulle vidare på kryssning idag, jag vill med, hade god lust att följa med.. ser mycket fram emot lovet som kommer snart) var först och kollade in mig ;) roligt med lite besök måste jag säga, ni är alla riktigt välkomna och kolla in mig.. heheh

'
Igår på slottet, jag gjorde mig redo för min post!
/E.





Kommentarer
Postat av: Kenny

Du jag skulle mer än gärna kolla in dig när du står och vaktar mina favissars hus :D `Snälla kan inte någon vi känner titta förbi och ta ett kort på dig vännen min!!!

2010-02-12 @ 12:47:20
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0