.:skojigt...

Sitter och rensar och kollar igenom massa saker i datorn som kanske inte behövs längre osv.
Hittade detta som min bästa Carolina hade skrivit... fick mig ett gott skratt när jag läste det; de är skrivit den 18 december 2006 så de var ett tag sen..

Namn: Carkan, CarizzZzz
Födelsedag: en dag i Januari varje år
Mobilsignal: Jag ljuger så braaaaaaaaaaaaaa
Syskon: en liten
Längd: uppåt 1, 90
Min idol: CC
Mamma kallar mig för: Satan själv
Stjärntecken: Bock
Ögonfärg: svart
Semestrar gör jag helst: hatar semester, värsta jag vet....
Vikt: lite rund om tårna
Jag är kär i: alla med rakat underhår ;P
Djur jag har/vill ha: en duva på pinne
Gör i min ensamhet: piercar mig
Jag har hånglat med: vilka har jag inte hånglat med...
Coca Cola eller Pepsi: COCA COLA in my heart!
Samlar på: skrapade trisslotter
Om min dröm-tjej/kille vore ett djur, vore hon/han: en grävling
Gör om helgerna: sitter hemma i boden och täljer figurer
Om jag vann 1.000.000 kr skulle jag: köpa en hel coca cola fabrik
Om jag vore en björn skulle jag: vem vill vara en björn?
Det pinsammaste jag gjort: klappat grannens katt

Riktigt skojigt måste jag säga!
<3 /E.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, jag dør! :D

2010-02-26 @ 15:31:56
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Carizzzz

HAHAHAHAHAH shit jag döööör när jag läser vad jag skrivit, jävlar vad rolig jag är hahaah!:D

2010-02-27 @ 11:30:52
Postat av: Kenny

hahaha detta gjorde min eftermiddag så jäädra mycket roligare!!! Det behövdes puss på er min favvisar!!

2010-03-02 @ 17:08:34
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0