.:Är du vaken Lars, är du vaken Lars, har du tvättat händerna......

De plingade nyss på dörren, sprang ned och öppnade och vem stod där.... jo han, han med STORT H. han ville ge mig en godnatt puss och ge mig BLOMMOR... Finare människa får man verkligen leta efter! Kan inte förklara med ord...

Dagen har jag iaf tillbringat i solen tillsammans med Katin och Kenny.. MYS!
Vi tog och till Largen och steeekte i solen dagen lång, sjuukt kallt i vattnet, och så får jag ju inte bade med infektionen heller, eller ja de är ju mindre bra om man så säger.

Imorgon blir de mysdag med Callelina, sen blir de bio med Frida och Kenny också, ska se Sex and the city 2 :D de blir nog grymt tror jag.. hoppas på soool imorn med så jag kan bli en peppis..

Har nog inte så myckte mer kul att tillägga.. eller just såg två mega dunder STORA fiskar idag.... cooowlt!
God natt /
E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0