.:Allt går emot mig idag känns det som....

Allt började redan i natt när jag först väcks av fulla plutonsvänner, det gjorde iof inget eftersom att dem är underbara ändå och allt för söta när dem är fulla... dock skrämde Fredrik mig lite när han lägger sig och ska sova, börjar skrika på Häggan och typ hyperventilerar, shit då hoppade jag upp ur sängen, när jag sen satt bredvid honom så slutade han att andas.. då blev jag ännu räddare och började skaka honom så han skulle vakna, de gjorde han men han somnade igen och slutade att andas igen..den lilla skiten, men men.. killarna hade iaf en riktigt kalas kväll, kul för dem...

Jag, jag satt hemma i soffan med Johansson och kollade på en mupp till kvinna som inte alls fattade vad pengar var.. iaf satt där med extrema magsmärtor, de är som magknip som kommer ivågor och hugger till.. somnade vid nio men sov bara tre timmar sen vaknade jag igen av ännu mer smärta och illamående, måstede kräkas och sprang till toaletten, haha jag var hemma i soffan men de var jag som spydde och måde dåligast.
Iaf kunde sova ett litet tag till men inte mycket, kunde absolut inte få i mig någon frukost, försökte få i en banan men en liten tugga var de enda jag klarade, vilade lite mer och hade verkligen ingen ork att göra något.. försökte ta mig upp men så fort jag börjar röra på mig gör de ont... om att de blir knutar på alla mina organ där inne :(
Kl 9 kom iaf min taxi och favvopojkarna Carlsson och Boström hjälpte mig ned med väskorna.. TACK ni är bäst!
Jag orkar knappt bära mina väskor, som jag vid friskt tillstånd bär lätt som en plätt... jag går som en gammalkärring som haltar, de måste se riktigt roligt ut!
Jag kom iaf väg med min taxi till flyget och kände att de kommer bli en jobbig resa, försökte gå på toaletten för att lätta på trycket men de går verkligen inte, som att jag är förstoppad totalt :(
Satt mig på flyget och pinades i 55 minuter innan vi landade, att de skumpade som fan vid landning gjorde ju inte saken bättre, haha de på planet måst ju trott att jag var fett med flygrädd eller så?!
De var iaf en hämsk resa, väl på arlanda har jag god marginal till min buss ska gå, tar mig till den, sitter och väntar, en annan buss kommer och ställer sig på den hållplatsen och sen ser jag hur min buss kommer den saktar in, jag vinkar men den jävel åker förbi..... Shiiit där gick droppen, började gråta... allt var piss jobbigt, orkar som inte mer, detta betyder att nästa buss går inte fört om en timme. kul....NAAAT! Arrrrrggahhrassjkiqefnh så arg och ledsen blev jag.. piss, var hungrig som fan och de gjorde massor med ont i buken, har tagit smärtstillande men de hjälper inte! :(
ringde mamma och eftersom att jag har världens underbaraste och bästa mamma hjälpte hon mig att lösa problemet, jag sitter nu här och väntar på att hon ska hämta mig!! UNDERBARA! <3
Neeej de är bara massor med aj aj och blää nu! hoppas på att jag bättrar mig i helgen för de är heeelt jävla värdelöst att ha blåskatarr, början till njurbäckeninflammation....samt typ tarmvred.. är hungrig men de går verkligen inte att äta :(

Tänker tillbaka på sommaren som var, jag vill att de ska vara så nu, sommar sol, piggElin, massor med skratt och äventyr... men de kommer!


Jag och Frida cyklar ner till trädgården (på samma cykel) shiit vad vi skrattade!

Glaaaada stunder på Lidö, midsommar dagen!

BasseMus och min bästa Callelina...sötaste!!

Kikkis, jag (får bältesknäppet i gumpen) och Anna efter en tur med das Ekerö linjen :D


Öland i sommras, jag och bästa Carl :D

Finns massor med underbara fina bilder som får mig GLAD...kan ju inte riktigt lägga upp dem alla här!
Nu ska jag faaan bli frisk /E.


Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiiit vad jag længtar tillbaka! :)

2010-03-27 @ 12:17:45
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0