.:30 dagar

Sitter fortfarande i skogen, dagarna rullar på ganska så bra och de är faktiskt roligt..
MUCK kammen har bara 30 pinnar kvar nu, de känns bra, men ledsamt som jag alltid tjatar om. kommer gråta floder den 24 juni.. de är bara 2 dagar kvar på denna övningen, och sen är de bara en övning kvar.. shiit då är hela lumpen slut sen.. fältmuck den 2 juni.. gott :D ska bli skönt.
Idag är de mulet här i skåne, men solen kanske kommer fram till eftermiddagen som alla andra dagar.
de sa ju att de skulle bli mer krigande för vår del, men de har då jag inte lagt märke till? haha
jaa jaa ska väl jobba på idag med, längtar tills man får sova. slapp stå post i natt de tackar vi för :D
såå skönt att få sova, men sover man 6 timmar som man måste som fordonsförare, vill man ofta sova längre, är galet trött.. när jag kommer hem blir de en rejäl sovmorgon, inget snack om saken... att ha gått upp kl 6 varjedag i 21 dagar de är inte dåligt... tröttsamt om inte annat.
juste jag fick en fästing igår, eller ja jag upptäckte den igår.. höll på att döööö.. de är sååå äckligt.
majoren fick ta borten. usch så vidrigt de var. undra hur länge den varit där.?! min andra fästig i mitt liv och båda har jag fått i lumpen. haha majoren sa att vi fick svar på frågan varför jag var så knäpp nu, jag har borelia helt enkelt.. hahah
ha en bra dag /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0