.:35 till MUCK

Sitter och väntar på att altebo ska komma tillbaka från en utb. Har inte så mycket att göra, de kommer inga mail, min personalrapport är klar sen länge tillbaka, de kommer några mail, men jag vet inte hur jag ska göra med dem så de känns om att det kvittar..

Solen skiner iaf äntligen i skåne, känns bra, dagen har rullat på rätt fort, har precis ätit middag och snart är de dags att sova igen, sov riktigt gott i natt.. får väl se när det är dags att förflytta sig igen, de återstår att de, om inte annat är det iaf 8 dagar kvar på JC10 och 15 dagar kvar tills jag får komma hem hem! Helt galet, när jag kommer hem då, då är de ingen mer övning kvar, inge mer fält.. de är bara kronprinsessans bröllop och REMI, shiit sen är de MUCK jag längtar men de är läskigt, har separationsångest, alla dessa fina människor som jag levt med i ett år ska jag nu skiljas från.. tungt men bara att gilla läget.. kommer ju hålla kontakten med dem ändå. 

Har precis suttit och läst lite om kronprinsessans bröllop, själva vigseln är inte fört kl 15.30 och oj vad vi kommer få vänta massor då, men men de blir nog bra ändå.

Ja någon annat skoj som hänt? Neej inte just nu.. eller just, jag dammgör idag, i skogen, de ni, fast inne i ett tält då.. hahah jag menar dammsugaren hör ju inte riktigt hemma här. Måste även tillägga att min nya chef S1 är sjukt rolig att jobba tillsammans med, eller de är alla i staben eller ja de flesta.. :D

Får kolla vidare lite på Internet för att sysselsätta mig med något..

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0