.:suuug

Jag har verkligen INGA känslor kvar för han, den där killen som krossade mitt hjärta i miljarder små delar.. jag har gått vidare och de kommer aldrig att bli vi igen, punkt slut...
Fick dock se en sak idag som kom som ett slag i magen, jag tjatade eller viller verkligen åkta utomland tillsammans med honom när vi var tillsammans, speciellt ville jag till thiland, men han ville inte och tyckte de var onödigt! På hela 6 ÅR kunde han inte ens offra en vecka... de kändes piss, och nu jaa då ska han åka till THAILAND tillsammans med den där nya ......, förlåt mig.. det finns fortfarande MYCKET HAT kvar till honom, men känner ändå att jag inte orkar lägge mer energi på honom!
Ville bara lätta på trycket lite


/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0