.:helg

Ja går dagen på dansgolvet var riktigt riktigt grym. dansade med flera som var sjukt bra. så bästa danskvällen på länge, fick dessutom dansa mycket igår också, alltid roligt!

Idag ska jag hämta min kamera innan jag åker hem till Henrik. längtar. ska bli roligt att använda den.
ikväll ska jag hem till H. som sagt, vi ska fiska kräftor och ha mys nästan hela dagen, jag gillart.
men först ska jag plugga plugga och plugga lite till, vilket även skall görs imorn.
jag ska städa lite och leta lite. sen får jag min kamera och min kärlek!
här kommer en bild på kameran, fin va? :D



blev riktigt ledsen-sur-arg-och-besviken igår. på ett jobb som jag har skulle jag få mer tider till att jobba, kommer dit och ska visa mitt skolschema, men då får jag till svar att det behövs inte, för att en annan dam har tagit mina tider och hon vet inte hur mycket av mina tider hon tagit, eller ja just mina tider kanske det inte var men meningen är att jag ska jobba då lite. för har ju fått så mycket beröm på det jag gjort förut, och de kanske är roligare att låta någon som jag som verkligen vill jobba med det här till att jobba än en dam som bara jobbar för att hon måste. ja de var iaf som en tjäfftsmäll. hon sa de på ett oerhört otrevligt sätt. tror en på jobbet märkte det. jag visade iaf mitt missnöje. poöngterade att jag tycker verkligen att de är KUL att jobba med det jag gör. sen sa jag trevlig helg med en sur ton och DROG. kom lite tår i ögat för de var ju inte alls detta svar som jag väntat mig, för i torsdags då lät det verkligen som att de behövde mig mer.. så träffade iaf Kenny och ventilerade lite och fick lite goda ord, de behövdes kändes bättre sen. tack bönan!

nej nu måste jag börja med allt jag ska om jag ska komma någonstans idag!
juste jag ska söka ett jobb också så får vi se hur det blir med de.
trevlig helg, sup och svälj. /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0