.:träningsvärk

kan ju börja med att säga att jag har träningsvärk i armarna, men jag gillart. då känner man att man har jobbat och gjort något bra. :D

kvällen och dagen har varit mys. vaknade tillsammans med min kärlek, mys, god frukost och bättre start på dagen kan de ju inte bli. for in mot stora staden hem till ninni luris. pratade massa strunt med moster, rogga och luris och bara hade det trevligt, kollade på internet på tobbe i en annan del av köping, haha tusan så roligt det där är.
efter det så var det färd mot älmsta till katrin för tjejkväll och mys. bidde pizza till middag och sen godis så egentligen skulle vi kunna säga svullkväll. mysigt var det, massa snack och skratt som vanligt, jag gillart.
säger bara en sak flickor, pastapojken benjamin, han gillar jag INTE.

här kommer några bilder från kvällen.








på bilderna ovan kan man se en bild när Katrin försöker undvika mig och min kamera, hon fick present av hennes kille Micke (fast Katrin säger att de inte är hennes kille, men jag har bestämt åt henne att de är ihopa så). hon ville inte att vi skulle se. hon fick något hemligt, vad kan de vara? kläder var det iaf, och såklart fin fina blommor!





Mmmm fan vad jag SAKNAR dig! /E.

Kommentarer
Postat av: Puff

Hahhaha, du skrev "ihopa" !!! som du har skällt på mig för det!!!

2010-09-10 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0