.:bubbel

jaa men visst. igår efter att jag lyckats ta mig hem från skolan tog jag mig till Sandra. hon lagade kalasgod middag till mig, vi tog en promenad till hennes jobb och sen ned i källaren och bubbeldaet. riktigt härligt var de att bubbla. lyxigt. ansiktsmask. vin. hår inpackning. lyx! efter att vi varit där i ca 3h fixade vi morötter och gurka och dippade. gottgott! och Sandra är även bäst på att klia på ryggen. ännu mer lyx.
och jag fick en KLOCKA av henne. en lila. fin fin. she knows me. lyxigt värre att vara med den bönan <3 måste vi snart göra om. trevligt värre!

idag var de jobb som stod på schemat. gick upp kl5.30 fick lite sovmorgon av att sova kvar hos sandra!
tog mig till lundins och där är jag ensam. vi ska vara två. ringer sandra som jobbar hos oss och som brukar köra men hon var ledig. ringer chefen. han säger att sandra ska jobba. nej säger ja. haha stackrn. men han löst det.
beger mig till flygfyren. och ska packa upp min två pall bröd jag har, nej då står det redan 3 PALL där. jag dog för några sekunder. fatta mycket bröd. de hade typ inte sålt något alls i fredags och detta innbär massa resturer och TID för mig. var inte därifrån först kl 9.30 brukar åka vid 8 annars. men men pengar rullar in. är iaf hemma nu.

har sovit lite middag, henrik frågade om jag blivit gammal som sover middag men de är skönt när man går upp tidigt. sov sååå gott. ska snart klä mig och åka mot norrtälje och plocka upp mina brudar och åka vidare till älmsta och katrin. myskväll <3 jag GILLART! sover kvar hos jossan, blir lite sovmogron imorn med då. jobb imorn och sen sthlm, henrik och china teatern! <3

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0