.:

Hej Diana vet ju att du läser när du har tillgång till internet de gillas! och du SAKNAR dig med. men vi ses snart!

Just nu har jag suttit och drömt mig bort. massor av resor, massor av olika destinationer. VART vill jag åka. när ska jag åka. vem vill och kan följa med? jag vill åka NU. är riktigt res sugen så att säga. men här ska planeras!
och så måste jag ju komma fram till en bra resrutt också. så Diana du får hjälpa mig med lite tips. och ninna och katrin och alla jag känner som rest massor. VAD MÅSTE man se och vad är lätt värt, vad ska man tänka på osv. osv. ja de finns ju en del att tänka på.
en sak är bokad iaf. grekland. ska dit med min familj i slutet av sommaren och sen en resa med henrik! LÄNGTAR!

jaa jobbade ju i helgen också. och när jag losat och packat upp på flygan sätter mig i lastbilen och ska starta, så är biljävlen DÖD. går inte att starta fanskapet. men men ringer pappa. men han kan inte riktigt på telefonen avgöra vad felet är så ringer robert. och han ringer bärgare åt mig. fick inte vänta så länge men ett tag iaf. fördrev tiden med att lösa korsord. sen fick jag igång den igen med hjälp av den snälla kille på assistanskåren, tack så mycket! fick inte stänga av bilen på hela dagen sen för då skulle den dö igen. när jag var klar åkte jag till görla och städade bilen. men min städutrustning hjälpte lite. men behövde en dammsugare får bli nästa helg. för jag vill att de är fint och luktar gott i min bil!
har också fått jobb på pågen i sommar! wiihoooo känns gott och de ska bli riktigt kul. blir ju först och främst lättare att gå upp kl 5 när de är ljust ute och sen sluta kl 12 -14 om dagarna är ju niiice då hinner jag sola hela dagarna :D GOTT GOTT GOTT och tjäna stooorkovan! vilket resulterar i att jag kan spara pengar och göra min resa. :D men inte själv. måste ha en rese vän, mest av allt vill jag ha Carolina med mig. men vet inte riktigt om hon kan/vill/har lust osv. men håller mina tummar och 'HOPPAS!!!

Skolan rullar på också. dock är de krångel med en problemformulering jag ska komma på, den är svår men de ska nog gå vägen såsmåningom! roligt är de iaf!

planerar också en sälen resa med några av brudarna! kommer bli kalas bra och stugan jag har kikat på är sååååå fin och mysigt. de kommer bi en grym helg. och helgen innan ska jag på kryssning med de som inte ska med till fjällen typ?! jaa har iaf massor att längta till. de gillas.
och VÅREN är på väg. härligt värre.
var ute på en 2h promenad med Frida idag. trevligt värre. jag tyckte vi skulle gå till "nya" solbacka med efter att ha gått en timme och kommit halvvägs kom vi på att de kanske var en mindre bra ide. så vi vände och gick genom grind tillbaka. och du Frida du vet jag är fett STOLT och du är GRYM <3

imorgon ska ja träna sen är de skola och sen plugg. och sen är de onsdag då är de träning igen och sen middag hemma hos Tove och Max i svanberga tillsammans med Joel och Sofia också. tråkigt att min Henrik inte kan följa :( men de får bli en annan gång. mysigt ska de bli att träffa dem  iaf är ju inte allt för ofta som man får träffa dem! längtar!

ska jag säga mer nu då? allt är kalas bra så förutom att jag saknar henrik!
göra sig klar för sängen så blir de hopp.i.lopp.lådan sen.
godnatt/E.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack hjärtat för dom fina orden. är grymt stolt över mig själv också! ;) Var fan på tiden att du uppdaterade....:P

2011-02-07 @ 22:11:34
Postat av: Joss

Ursäkta ursäkta, men nu blir jag nyfiken här... ;)

2011-02-08 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0