.:fjällenfjällenfjällen

jajjemensan nu är de bokat. fjällen och den fiiinfiiina stugan på flodvägen. carran gjorde min dag när hon imorse skickade sms och sa "fick nyss veta att jag får ledig det 17" UNDERBART. kalas. ringde och bokade dirr. bokat är de ska bara betala också. det görs lite senare idag. det här kommer bli SÅ bra. längtar mega mycket!
nedräkningen börjar 35 dagar kvar.. wiihooo ska bli så kul.
jag carra frida frida och kikkan. überbra kommer de bli. har redan börjat skriva packlista. jag vet jag är knäpp. MEN har fan inte åkt skidor på TVÅ år och typ inte res iväg på semester heller på länge. så de här. de är grejjer. elle är taggad! denna bild är från stugan. eller denna lilla kåta ligger på tomten och sen ska vi grilla korv i eller nått ;)



har precis ätit min favvo lunch. tomatsoppa. druckit te och nu packa. mot sthlm och min kärlek!
ikväll blir de mys och imorn skola. efter skolan hem till Sandy och spakväll. de kommer blir kalas.
på lördag morgon jobba jobba jobba. sen mys med alla flickor. och sen söndag jobb igen och sen sthlm, henrik ska tävla och jag ska hejja på och sen ska vi till China teatern och kolla på RAW på turnè.
på måndag är de alla <3 dag och då blir de chokladfondy.

så det är fullt upp, precis som de ska vara och jag GILLART ;)

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0